> -

Söndag ...

Igår var det funktionärsfest :)
Det var jättekul & tack till alla !!! :P
Söndag = Slappar dagen  xD <33
Idag har jag gjort en film till minne av Misma <3 Den försvann ?! :O !!!!! Så typiskt mej ... -.- <3
Men pappa ska ringa till Dell' och lämna in datorn.. Antingen ska jag få en ny eller ska dom laga den men jag föreslår en helt sprillans ny <33 :D
Sen när den e klar eller nyköpt så ska jag göra en sån där 30 dagar ... <3 :)
Men som sagt jag slappar hela dagen <3 :P Snart ska jag käka chips, tror jag <3 ;) <33
På onsdag klockan tidigt ska vi dra till London <33 :D
Jag tar med mej kameran och fotona lägger jag in + mina nya kläder/smycken <3 :)
Slänger in en liten bild ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0