> -

Sundaay

Godmorgon ! 
vaknade 10 och var ganska seg. Jag orkade inte att somna om fast jag gärna hade velat ;) Så jag gick in på 
toaletten för att hämta min katt. jag fattar inte hur skönt det kan vara att sova på kakel. Hon älskar även att sova i tvättkorgen ?!
Maja var jättepigg och ville därför inte gosa , självklart var det maten som lockade.
Jag gick oxå ner för att äta & mamma frågade om jag ville  ha våfflor. Muuumms (:

Mina våfflor som jag skulle göra själv kletade fast sej i locket , så det tog lite tid .
Härligt väder idag så Quintus lär i alla fall vara gladare än gladast :P

Om vi är själva i ridhuset idag så tror jag att det blir bommar :)

Aja orkar inte skriva mer ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0