> -

Underbar dag !


 tjollahopp  !
 underbar och rolig dag idag :) 
 under dagens gång har jag fjantat runt på leo's lekland med vasas hetaste tjejer ;)
 när vi var där så var det en 5 årig flicka , som jagde oss om hon kom nära oss så spottade hon !!!
 sjukt äckligt . . .
 men sen i alla fall så körde mamma mej hem :) sen när vi kom hem så slappade jag och duschade .
 vi hyrde en film '' tusen gånger starkare ''  jättebra :D 
 nu kollar jag på dubbel avsnitt av '' välkommen åter '' & cirkus möller . 
 jag tror att det blir sent i säng i kväll .
 imorgon är det Quintus som gäller och jag tror att det har smält ganska mycket av isen på vägen , vilket är
 kanon .
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0